ZFŚS
Profesjonalna Obsługa ZFŚS – zgodnie z prawem i z korzyścią dla firmy.
Niezbędne informacje
Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (ZFŚS) to dla wielu firm obowiązek prawny i jednocześnie szansa na budowanie pozytywnych relacji z pracownikami. Prawidłowa obsługa Funduszu wymaga znajomości przepisów ustawy o ZFŚS, umiejętności naliczania odpisów, prowadzenia dokumentacji oraz rozliczania świadczeń.
Zapytanie o usługę
Poznaj nasz proces współpracy
Wstępna konsultacja
01
Spotykamy się z klientem, aby poznać jego potrzeby, cele oraz specyfikę działalności. Na tym etapie określamy ogólny zakres współpracy i identyfikujemy główne obszary wymagające wsparcia.
Analiza i strategia
02
Przeprowadzamy analizę sytuacji prawnej, podatkowej lub organizacyjnej. Na tej podstawie opracowujemy wstępną koncepcję działań i rekomendacje możliwych rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami.
Przygotowanie rozwiązania
03
Na bazie przyjętej strategii przygotowujemy konkretne propozycje działań. Może to obejmować przygotowanie dokumentacji, konsultacje, szkolenia, wdrożenie zmian lub dalsze doradztwo w ramach ustalonego zakresu.
