Zaplanuj z nami swoją karierę
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoją karierę z Doradztwem Podatkowym Graczyk!
Szukasz więcej informacji o naszej firmie?
Zapoznaj się ze szczegółami, jak pracujemy i stroną O NAS.
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Wyślij aplikację
Prześlij swoje CV na adres rekrutacja@graczyk.com.pl lub osobiście w siedzibie firmy, podając stanowisko, na które aplikujesz.
2. Weryfikacja aplikacji
Na podstawie przesłanych dokumentów wybieramy osoby, które najlepiej odpowiadają naszym wymaganiom. Informacje o terminie i godzinie rozmowy rekrutacyjnej przekazujemy telefonicznie lub mailowo.
3. Rozmowa rekrutacyjna
Zaproszeni kandydaci uczestniczą w rozmowie, podczas której sprawdzamy ich umiejętności i wiedzę. Mile widziane jest merytoryczne przygotowanie się do rozmowy w zakresie odpowiadającym stanowisku, o które ubiega się kandydat.
4. Warsztaty sprawdzające
W przypadku niektórych stanowisk, wymagających specjalistycznych umiejętności, przeprowadzamy praktyczną ocenę kompetencji. Proces ten może trwać od 2 do 4 dni, w zależności od charakteru stanowiska.
5. Decyzja i informacja zwrotna
Każdy kandydat otrzymuje informację o wyniku rekrutacji w ciągu kilku dni roboczych.
Przeglądaj i aplikuj na interesujące Cię stanowiska
Referent ds. Księgowości
(Wprowadzanie danych księgowych)
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi bankowe)
- Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów
- Uzgadnianie kont i rozrachunków
- Dbałość o terminowość i poprawność księgowań
- Prace administracyjno biurowe
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)
- Minimum roczne doświadczenie w pracy w księgowości (mile widziane w biurze rachunkowym)
- Znajomość podstaw rachunkowości, księgowości i podatków
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- Dokładność, skrupulatność, dobra organizacja pracy
- Chęć nauki i rozwoju w zawodzie księgowego
Konsultant ds. Księgowości
(Uzgadniania i kończenie prostych firm)
Zakres obowiązków:
- Uzgodnienia dotyczące dokumentów księgowych, kont i rozrachunków
- Weryfikacja poprawności danych księgowych
- Przygotowywanie podstawowych raportów i zestawień
- Prowadzenie ewidencji księgowych i podatkowych
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w sprawach księgowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości , mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym
- Znajomość podstaw księgowości i zasad ewidencji dokumentów
- Umiejętność obsługi komputera (MS Excel, programy księgowe)
- Dobra organizacja pracy i skrupulatność, dbałość o terminowość i poprawność księgowań
- Komunikatywność i gotowość do nauki
Księgowa
(Obsługa klienta)
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klientów biura w zakresie księgowości i podatków
- Prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych oraz księgowości uproszczonej oraz kontrola poprawności zapisów księgowych, uzgadnianie kont
- Sporządzanie miesięcznych oraz rocznych deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
- Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi
- Konsultacje dla klientów w bieżących kwestiach księgowo – podatkowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w księgowości (pełna i uproszczona), mile widziana w biurze rachunkowym
- Dobra znajomość przepisów podatkowych i zasad rachunkowości
- Praktyczna znajomość programów księgowych i MS Office
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Pasja, zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zgłoś swoją kandydaturę
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi zmianami w prawie i podatkach? W naszych publikacjach dzielimy się praktyczną wiedzą, analizami i komentarzami do aktualnych przepisów – wszystko przygotowane przez naszych ekspertów.
